کد خبر: ۹۶۶۹۹۹
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۹
تعداد بازدید: ۵۹
مبارزات سازمان «وان چمپیون شیب» حواشی زیادی داشت که مهمترین آن را می توان اعتراض رییس این سازمان به کارت قرمز حریف فایتر ایرانی اختصاص داد که همین کارت او را بازنده مبارزه کرد.

عکس‌| پیروزی پرحاشیه علی‌اکبری با کارت قرمز حریفبه گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین؛ رویداد صد و شصت و ششم سازمان «وان» با عنوان «ONE 166: Qatar» v,c روز جمعه در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری «لوسیل آرنا» شهر دوحه برگزار شد که حواشی خاص خود را داشت.

به گزارش مهر، یکی از مهمترین مبارزات این رقابت‌ها را «'آناتولی مالاخین» برابر «دی ریدر» هلندی برگزار کرد تا با ثبت رکوردی تاریخی نخستین قهرمان MMA باشد که در سه کلاس وزنی سنگین‌وزن، نیمه‌سنگین‌وزن و میان‌وزن عنان قهرمانی را کسب کرده است.

اما مبارزه علی اکبری و حریف هندی، کانادایی هم حواشی را در پی داشت. «بولار» که توان مبارزه با علی اکبری را نداشت، مجبور به عقب نشینی شد و پس از دریافت دو کارت زرد، از «هرب دین» داور مبارزه کارت قرمز گرفت و بازنده میدان مبارزه را ترک کرد. کارتی که واکنش رییس این سازمان را در پی داشت.

«چاتری سیتیوتونگ» در نشست خبری بعد از رویداد وان ۱۶۶ عملکرد «آرجان بولار» مقابل امیرعلی اکبری را غیرقابل قبول خواند. وی گفت: «این نوع مبارزه از «بولار» به هیچ وجه برایم قابل قبول نیست. ما هرگز در مسابقات اصلی وان از کارت قرمز و آن هم به خاطر عدم فعالیت استفاده نکردیم.

عکس‌| پیروزی پرحاشیه علی‌اکبری با کارت قرمز حریف

«آناتولی مالاخین» نیز خطاب به «امیر علی اکبری» گفت: من ۱۹ کیلوگرم برای این مبارزه کم کردم. سه ماه فرصت می‌خواهم تا استراحت کنم و به وزن ایده‌آل برسم. هر سه عنوان را حفظ خواهم کرد چرا که من بهترین هستم. مبارزه با علی‌اکبری برای من ساده است، یک بار او را شکست دادم و در مبارزه آینده چیزی تغییر نخواهد کرد. «بولار» مبارزه نکرد، فقط ترسید و به عقب رفت. اگر نمی‌تواند، به داخل قفس نیاید! تماشاچیان برای بلیط پول داده‌اند.

تنها قهرمان سه وزن در تاریخ این ورزش اضافه کرد: «دی ریدر» سرسخت‌ترین حریف من در تمام مبارزاتم بود. او امشب نشان داد که علاوه بر جوجیتسو، توانایی‌های دیگری دارد. ضربه او به سرم خطرناک بود.

در ادامه کنفرانس خبری «سیتیوتونگ» اعلام کرد: «شرکای خوبی در قطر داریم، به خاورمیانه آمدیم و قطعاً در اینجا خواهیم ماند. البته در ایالات متحده، ژاپن، تایلند و دیگر کشورها همچون قبل ادامه خواهیم داد. قدم به قدم پیش می‌رویم چرا که باور داریم بهترین در دنیا هستیم.

«چاتری سیتیوتونگ» اضافه کرد: «مالاخین» بهترین سنگین وزن روی کره خاکی است. هنوز تصمیمی برای مبارزه بعدی او و اینکه در چه وزنی است نگرفتم. در حال حاضر او به استراحت نیاز دارد. ما هم همینطور، روز سختی داشتیم. بزودی برنامه‌های آتی اعلام خواهد شد.»

عکس‌| پیروزی پرحاشیه علی‌اکبری با کارت قرمز حریف

عکس‌| پیروزی پرحاشیه علی‌اکبری با کارت قرمز حریف

عکس‌| پیروزی پرحاشیه علی‌اکبری با کارت قرمز حریف

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: